NOTA DE PREMSA

Els carrers d'Almàssera guanyen vida amb el comerç local

PROMOCIÓ ECONÒMICA SOSTENIBLE
PREMSA I COMUNICACIÓ

El Concurs de Postals Nadalenques enguany ha rebut 250 propostes de l’estudiantat de Primària d’Almàssera. Des de les escoles CEIP Carraixet i la Yocris han promogut els treballs infantils, de manera que la participació s’ha multiplicat per cinc en les dos últimes convocatòries. El lliurament de premis es farà junt al teatre de titelles que ara s’ha ajornat per l’augment de contagis de Covid-19.

La participació del veïnat destaca en totes les iniciatives que al voltant de la campanya «Pel Nadal comprem al Comerç Local, com tot l’any», estan desenvolupant-se a la localitat. Des de l’encesa de l’enllumenat especial i l’arbre de bombetes LED, la patinada dels pares Noel, el concert de nadales, el mercat de segona mà, la recepció i visita del Pare Noël, l’espectacle musical per a infants o l’espectacle de màgia del passat 27 de desembre, han tingut una excel·lent acollida del públic. La cooperació ha donat més abast i profunditat a la campanya, ja que s’hi han coordinat les regidories de Cultura i de Promoció Econòmica Sostenible, amb l’associació de comerciants (ACEA) i diverses entitats locals, com ara el club esportiu Skulls, el grup Scout «Frumenti Almàssera», l’associació «Kuki», l’asociació «Peloki», i la Unió Artística Musical d’Almàssera.

Un esforç compartit amb l’objectiu col·lectiu de fer de les festes una demostració de suport al nostre comerç de proximitat. «Promoure el comerç local és guanyar el futur. Perquè les entitats, el comerç de proximitat, la ciutadania i l’administració pública, junts fem poble», explica Joan Carles Jover, regidor de Promoció Econòmica Sostenible. La situació actual de la incidència de contagis ha dut a ajornar els actes culturals per tal d’evitar aglomeracions, però el comerç i la vida al carrer durant les festes continuen. Des de l’associació de comerciants ACEA afirmen estar «molt satisfets de com està desenvolupant-se la campanya i de l’acollida entre el veïnat. Els comerços han repartit més de 4.500 bosses de cotó promocionals, i mantenen la implicació en el joc interactiu «En busca dels monuments d’Almàssera».

A pesar de les dificultats i de les restriccions de prevenció sanitària, «estem duent a terme una programació que ha traslladat als carrers un esperit nadalenc responsable», ha expressat Aitor Ramón, regidor de Cultura. La participació arribarà a les cases que s’hi han inscrit el dia 5 de gener, amb el desplegament especial de la Nit dels Reis d’Orient, sense concentracions de públic.

 

DEPARTAMENT DE PREMSA I COMUNICACIÓ | RÀDIO RABOSA 87.6 FM
AJUNTAMENT D'ALMÀSSERA
Tel 96 185 37 50 [9]

Vídeo de YouTube (wF6ufM3vPpo)
CONTINGUTS RELACIONATS